logo
wvhj2023
© Obton
© Obton
23 april 2020

Obton neemt Goodday in de arm voor communicatie rond Nederlandse zonneparken

Obton heeft in Nederland Goodday in de arm genomen als strategisch en creatief bureau om de Deense investeringsmaatschappij bij te staan bij de realisatie van zonneparken en zonnedaken.

Goodday heeft Obton inmiddels al ondersteund met een activatiecampagne voor het onlangs geopende zonnepark Aadijk in Almelo en een publiciteitscampagne rondom de plaatsing van een zonnedak op Business Park Aviolanda in de gemeente Woensdrecht. 

Verhaal vertellen
‘Mensen geloven nu meer dan ooit in een groene toekomst en willen graag deel uitmaken van de energietransitie’, stelt Andreas Jakobsen, chief communications officer van Obton. ‘GoodDay helpt ons om ons verhaal op een aansprekende manier te vertellen aan gemeenten en de rest van Nederland en hen te inspireren en activeren. We zijn dan ook erg blij met onze samenwerking.’                          

Dianne Potters, partner van Goodday, vult aan: ‘Wij zijn de creatieve uitdaging aangegaan om gemeenten, bewoners en andere betrokkenen bewust te maken van het belang van zonne-energie en hen te betrekken met aansprekende verhalen en onderscheidende campagnes met een relevante propositie waar iedereen beter van wordt’.

Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten