logo
wvhj2023
© ENGIE
© ENGIE
29 juni 2021

Fama Volat ontwikkelt interactieve nachtlamp voor ENGIE

Energiemaatschappij ENGIE heeft de campagne ‘Vesper het vuurvliegje’ gelanceerd. Vesper legt jonge kinderen via een interactieve nachtlamp, ontwikkeld door Fama Volat, uit hoe zonne-energie werkt.

Als het sprookje van het vuurvliegje wordt voorgelezen, reageert de lamp door te knipperen, dimmen en doven via voice recognition. De stemgestuurde lamp en sprookjesboeken worden ingezet in een campagne die draait op de sociale kanalen van ENGIE.

Samenwerking
Levi Sars, creative director van Fama Volat:  ‘Ook al is het een druilerige dag zonder zon, zonnepanelen werken ook zonder zon. Zeker op een dag als 21 juni, de langste dag van het jaar, met de meeste lichturen. Een goede dag voor Vesper, een lamp met zonnepanelen om op te laden.’

De campagne is een samenwerking tussen de creatieven en digital hackers van Fama Volat.

Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten