
De 9 maanden durende gezamenlijke spaaractie leverde geld op als klanten van Navetto producten kochten van APsystems. Zowel de organisatoren als de klanten zelf konden goede doelen aanwijzen.
Kinderpret
Wesley Nijssen van Navetto: ‘Dankzij deze keuzemogelijkheid konden we veel meer mensen blij maken. Niet alleen bekende goede doelen als KiKa, Stichting Groot Hart, de Nederlandse Leverpatienten Vereniging maar ook de mindere bekende, zoals Stichting Droom je thuis Westland en Kinderpret Barsingerhorn ontvingen een mooi bedrag'.
Ook waren er, naar aanleiding van deze actie, individuele initiatieven voor het goede doel: de deelname aan de alternatieve Vierdaagse van Marco Kesseboom. In 4 dagen liep deze Vlaardinger de 200 kilometer van Nijmegen naar Vlaardingen. Op de finish stond Wesley Nijssen van Navetto Marketing klaar met een cheque en de traditionele bos gladiolen.
Ruim 7.000 kilometer
Daarnaast was er een deelname van Bart Walraven en Pamela van der Winden aan Navigate North, een rally door Zweden van ruim 7.000 kilometer. Hiermee hebben zij geld ingezameld voor Stichting Groot Hart. Deze stichting zet zich in voor ernstig zieke kinderen en bezorgt hen een onvergetelijke dag.
‘Een incentive-actie van 9 maanden top of mind houden is bijzonder. Dat lukt alleen als er veel enthousiasme onder de deelnemers bestaat’, aldus Mark Hagenbeek van APsystems. ‘Niet alleen voor onze producten, maar vooral ook door de inzet van Navetto. Dat je met APsystems producten op deze manier anderen ook blij kunt maken, is iets heel moois.’
De Solar & Storage Magazine Marktgids 2026 is verschenen. De jaarlijks terugkerende marktgids biedt een totaaloverzicht van de energieopslag- en zonne-energiemarkt en is een bijlage van de december 2025-editie van Solar & Storage Magazine. De marktgids kent dit jaar 14 rubrieken en bovendien zijn in samenwerking met een groot aantal bedrijven en organisaties de belangrijkste ontwikkelingen qua projecten, markt en technieken in kaart gebracht.