
Installatiebedrijven uit Europa nemen deel aan het onafhankelijke onderzoek. Dit onderzoek vormt de basis voor de erkenning van het ‘Top Brand PV’-keurmerk. Daarbij worden specifieke factoren zoals merkperceptie, merkpositionering, marktpenetratie en tevredenheid in kaart gebracht. EuPD Research selecteert alleen producenten wiens merk bovengemiddeld wordt beoordeeld.
‘We zijn zeer verheugd dat installateurs onze producten zo waarderen en zij ons opnieuw hebben gekozen als Top Brand PV Europe op het gebied van zonne-energie. Deze onderscheiding onderstreept dat installateurs en eindgebruikers onze product- en merkstrategie waarderen’, aldus Michael Harre, vice-president van de EU Solar Business Group bij LG Electronics.
De Solar & Storage Magazine Marktgids 2026 is verschenen. De jaarlijks terugkerende marktgids biedt een totaaloverzicht van de energieopslag- en zonne-energiemarkt en is een bijlage van de december 2025-editie van Solar & Storage Magazine. De marktgids kent dit jaar 14 rubrieken en bovendien zijn in samenwerking met een groot aantal bedrijven en organisaties de belangrijkste ontwikkelingen qua projecten, markt en technieken in kaart gebracht.