‘Goede verlichting vraagt om een concept, om inspiratie’, stelt Haco. ‘Het is een investering die lonend is. Want emotie, dat is in de dameskledingwereld nog altijd de belangrijkste koopimpuls.’
De verlichtingsbeleving in de Hunkemöllervestigingen is volgens het bedrijf daarop afgestemd. ‘Want niets is zo passiedodend als lingerie uitkiezen onder keihard tl-licht. Bij Hunkemöller beseft men dat het de droom van elke vrouw is om er zo goed mogelijk uit te zien. De sfeer verleidt zoals de lingerie en andere onder- en badkleding van Hunkemöller moet verleiden. Want een verlichtingsconcept moet even oogstrelend zijn als lingerie.’
De mei 2024-editie van Solar Magazine besteedt onder meer aandacht aan de nieuwe toekomst van de salderingsregeling, flexibele exportlimieten voor pv-systemen, de steeds langere garanties op zonnepanelen, de grootschalige introductie van perovskietzonnepanelen en de rol van zonne-energie in de Vlaamse verkiezingen.