logo
© Gennady Kurinov | Dreamstime.com
© Gennady Kurinov | Dreamstime.com
22 september 2015

SolarMax start ‘service hotline’ voor Europese markt

SolarMax heft een service hotline in het leven geroepen voor haar Europese afnemers van omvormers. Klanten die met een defect kampen aan hun SolarMax-omvormer kunnen bij de servicelijn terecht met vragen.

De servicemedewerkers van SolarMax wisselen defecte omvormers uit de C-, S-, P-, MT- en HT-serie binnen 2 tot 5 werkdagen om. De reparatiewerkzaamheden aan de defecte omvormers zullen plaatsen vinden vanuit het Duitse Ellzee. ‘We zijn blij dat we met deze hotline weer de service kunnen bieden die klanten van ons gewend waren’, vertelt directeur Mathias Mader. ‘In 2016 moeten klanten uit elk Europees land waar wij in het verleden actief zijn geweest zijn bij de servicelijn terecht kunnen.'

Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten