Klanten kunnen voortaan een virtuele wereld betreden om te visualiseren hoe verlichting hun modewinkel of stadsstraat kan transformeren. Retailers in de modebranche kunnen hiertoe de nieuwe Philips Fashion Lighting VR iOS- of Android-app downloaden met hun telefoon en plaatsen deze in een vr-headset. De 3D-weergave stelt hen in staat om zich vervolgens onder te dompelen in een virtuele modewinkel en te zien hoe verlichting hun etalages kan veranderen.
De nieuwe Philips Urban VR-ervaring van Signify neemt stadsverlichtingsmanagers en -planners mee op een reis door een virtuele straat, waardoor ze verschillende effecten van Philips-straatverlichtingarmaturen tijdens het lopen kunnen visualiseren. De interactieve ervaring stelt hen in staat om volgens Signify weloverwogen beslissingen te nemen bij het selecteren van de verlichting die het beste is voor hun stad of dorp. Signify heeft een virtueel centrum, park en woonwijk gecreëerd in de app.
De september 2024-editie van Solar Magazine is verschenen. Het tijdschrift bevat artikelen over de toekomst van de Nederlandse pv-markt, negatieve stroomprijzen, de strijd tegen dwangarbeid en Solar Solutions Kortijk.