
De commercials zullen vanaf 1 juni landelijk worden uitgezonden. LampenOnline: ‘We bundelen de krachten met het genezend medium bij het brengen van licht in Nederlandse huiskamers.’ Met de campagne zegt het bedrijf een gooi te willen doen naar de Thuiswinkel Awards XL volgend jaar. Het bedrijf spreekt van ‘reclame met een knipoog’ om zijn bedrijf op een ludieke manier onder de aandacht brengen. ‘Voor de commercials is een jonge reclamemaker aangetrokken die tot de lancering anoniem blijft, ter bescherming van Jomanda’s privacy. … Jomanda is erg overtuigend. Ze is terug, en hoe!’
De Solar & Storage Magazine Marktgids 2026 is verschenen. De jaarlijks terugkerende marktgids biedt een totaaloverzicht van de energieopslag- en zonne-energiemarkt en is een bijlage van de december 2025-editie van Solar & Storage Magazine. De marktgids kent dit jaar 14 rubrieken en bovendien zijn in samenwerking met een groot aantal bedrijven en organisaties de belangrijkste ontwikkelingen qua projecten, markt en technieken in kaart gebracht.