
Dit zorgde voor veel foto’s op social media. Bijna 19.000 foto’s zijn er inmiddels gepost op Instagram met #gloweindhoven. Uit de vele positieve reacties komen de projecties op de Lichttoren (Tower of Light, uit Eindhoven) en de Catharinakerk (Confluence, uit Portugal) als grote publieksfavorieten van GLOW naar voren. De lichtshow in het Philips Stadion werd ook goed ontvangen, vooral door het wat jongere publiek. De museum special ‘... in the dark’, een samenwerkingsproject van het Van Abbemuseum en TAC, trok ruim 5.000 bezoekers. De bezoekersstroom op de route van 5 kilometer door de binnenstad is verlopen zonder calamiteiten. Naast de grote internationale lichtkunstwerken, stonden er meer dan ooit projecten gemaakt door Eindhovense designers, kunstenaars en technici. GLOW Eindhoven heeft dit jaar 750.000 bezoekers ontvangen.
De lichtkunstwerken op GLOW Eindhoven worden speciaal ontworpen voor dit lichtfestival. Meer dan 65 procent van alle projecten waren afkomstig van Eindhovense bodem. Stuk voor stuk zijn ze hier bedacht en gemaakt door internationaal gerenommeerde designers, technici en kunstenaars uit Eindhoven. Alleen of in coproductie met een van de hightechbedrijven uit de regio Eindhoven die worden gekoppeld aan jong talent, vaak onder toezicht van een ervaren lichtkunstenaar.
In 2019 vindt GLOW Eindhoven plaats van 9 tot en met 16 november.
De Solar & Storage Magazine Marktgids 2026 is verschenen. De jaarlijks terugkerende marktgids biedt een totaaloverzicht van de energieopslag- en zonne-energiemarkt en is een bijlage van de december 2025-editie van Solar & Storage Magazine. De marktgids kent dit jaar 14 rubrieken en bovendien zijn in samenwerking met een groot aantal bedrijven en organisaties de belangrijkste ontwikkelingen qua projecten, markt en technieken in kaart gebracht.