logo
© Gennady Kurinov | Dreamstime.com
© Gennady Kurinov | Dreamstime.com
18 september 2017

TRILUX voorziet Makro Nieuwegein als eerste Nederlandse vestiging van led

TRILUX heeft de Makro in Nieuwegein als eerste Nederlandse vestiging volledig uitgerust met led-verlichting. Er is onder meer een nieuwe presentatie van de producten en een netwerkplein met verse koffie en broodjes.

‘We hebben samen met Makro de transitie ingezet van een traditionele groothandel naar een nieuwe winkelformule. Waarin producten anders gepresenteerd worden en waar sfeer en beleving een belangrijke rol spelen’, aldus Lex Visser, key account manager Retail Lighting bij TRILUX.

Maurice Loozen, facility manager binnen Makro: ‘De keuze voor led was eigenlijk snel gemaakt. De berekeningen die wij vooraf met elkaar hebben gemaakt lieten zien dat de investering in dit complete lichtconcept, dankzij de besparingen op energie- en onderhoudskosten, binnen 2 tot 3 jaar is terugverdiend.’

Makro is begin 2016 een nieuwe koers ingeslagen. De keten wil meer overzichtelijkere vestigingen creëren, waarbij de focus ligt op food en food-gerelateerde producten. ‘Bij een nieuwe winkelformule hoort ook een nieuwe presentatie van de producten’, aldus Loozen. ‘Dat heeft gevolgen voor de traditionele manier van het verlichten van onze vestigingen. We maken in ons nieuwe concept nadrukkelijk een onderscheid tussen productgroepen.’

Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten