
Niko Feijten vertelt: ‘De energiebesparing – van 2800 watt naar 1200 watt – en de aantrekkelijke aanschafprijs waren voor mij de belangrijkste redenen om de overstap naar led te maken. De INTERLight-armaturen geven een prettig warm licht. Vooral het make-up segment is veel beter uitgelicht. Zo testten mensen in de oude situatie de make-up op hun huid, maar konden ze de kleuren vaak niet goed zien en lieten ze de producten liggen. Nu is er voldoende licht en worden de kleuren goed weergegeven, de klanten nemen de producten nu wel mee.’
De Solar & Storage Magazine Marktgids 2026 is verschenen. De jaarlijks terugkerende marktgids biedt een totaaloverzicht van de energieopslag- en zonne-energiemarkt en is een bijlage van de december 2025-editie van Solar & Storage Magazine. De marktgids kent dit jaar 14 rubrieken en bovendien zijn in samenwerking met een groot aantal bedrijven en organisaties de belangrijkste ontwikkelingen qua projecten, markt en technieken in kaart gebracht.