logo
wvhj2023
hero-image
13 maart 2015

SolarCity krijgt via provider Amerikaanse kabeltelevisie toegang tot 37 miljoen consumenten

Het is een uitdaging voor alle bedrijven actief in de verkoop van zonnepanelen: hoe bereik ik zo veel mogelijk consumenten? SolarCity heeft een antwoord gevonden via een deal met de Amerikaanse provider van kabeltv.

Via DIRECTV krijgt SolarCity toegang tot 37 miljoen Amerikaanse consumenten. Onderhoudsmonteurs van DIRECTV zullen in de toekomst bij het bezoeken van Amerikaanse huishouden ook de services van SolarCity gaan aanprijzen. Het kabeltv-bedrijf heeft de ambitie om haar eigen CO2-uitstoot met veertig procent te reduceren en die van haar consumenten met één miljoen metrische ton in het jaar 2020.

Deel dit artikel:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief met het laatste nieuws!
Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen en heb de privacy policy gelezen.

Laatste Nieuws

Bekijk al het nieuws

Meest gelezen

Producten